honda marine

Honda vanbrodski motori

 

HONDA BF15

 

Honda BF 15 je motor poslednje generacije iz Hondinog asortimana vanbrodskih motora. Motori ove snage su idealni za većinu čamaca koji služe za razonodu. Posebno dobre rezultate pokazuju na savremenim rečnim čamcima kao sto su BIG FOOT, DUNAS, PRIMUS 17…Ovo su jedini motori u klasi koji su opremljeni sa gasnim tiltom, koji vrlo jednostavno i bez napora omogućuje izdizanje motora iznad površine vode.Takođe, ovu funkciju možete koristiti i u srednjem režimu rada motora kao trimu cilju poboljšanja performansi.Vrlo štedljiva i pouzdana digitalna tehnologija ubrizgavanja goriva osigurava optimalno vreme ubrizgavanja goriva u svim režimima rada, što rezultira snažnim i jednolikim ubrzanjem. Osim što su najlakši, ove motore je moguće dobiti i u verziji s većom potisnom snagom– POWER TRUST, što u kombinaciji s specijalno dizajniranim propelerom i efikasnim prenosom rezultira odličnim performansama za pogon čamaca sa kabinom dužine do 8,5 m i do 4,5 t težine.Osim toga, BF 15 ima najveću zapreminu od bilo kog drugog 4-taktnog motora u klasi.

 

- Digitalni sistem paljenja za optimalnu snagu
- Na raspolaganju je i verzija veće potisne snage – POWER TRUST
- Po izboru ručno ili elektro pokretanje s automatskim čokom
- Po izboru ručno ili daljinsko upravljanje
- Zadovoljava CARB 2008 & EPA 2006
- Antivibracioni sistem
- Ručica menjača ispred motora
- Indikator pritiska ulja
- Indikator pregrevanja motora
- Limitator broja obrtaja
- Prekidač u slučaju opasnosti (quickstop)
- 3 godine garancije

Honda marine Srbija

linija
MODEL BF 15 BF 15 BF 15 BF 15
ČIZMA S L S L
START H H R R
PALJENJE CDI CDI CDI CDI
BROJ CILINDARA 2 2 2 2
ZAPREMINA MOTORA 350 350 350 350
BROJ VENTILA 4 4 4 4
HLAĐENJE V V V V
SNADBEVANJE GORIVOM K K K K
REZERVOAR (lit) 12 12 12 12
ALTENATOR (12V) 6A 6A 12A 12A
TRIM M M M M
TILT M M M M
VISINA ZRCALA 433 563 433 563
TEŽINA (kg) 46 49 46 49

LEGENDA
S - kratka osovina
L - duga osovina
XL - ekstra duga osovina
XXL - ekstra ekstra duga osovina
H - manuelno, R - elektro starter
CDI - tiristorsko paljenje
V - vodeno, A - vazdušno
K - karburator, I - injection
M - mehanički, H - hidraulički, EH - elektrohidraulički
Dinarska protivvrednost se utvrđuje prema srednjem kursu NBS.

 

linija

Zaštita životne sredine

Zahvaljujući tehnologiji koja doprinosi zaštiti okoline i novim tehnologijama koje je Honda po prvi put uvela u proces proizvodnje vanbrodskih motora, Honda se pozicionirala na vodeće mesto svetske proizvodnje četvorotaktnih vanbrodskih motora. Hondina tehnologija i kvalitet garantuju kupcu sigurnost i uživanje na vodi.

Kao najveći svetski proizvođač motora Honda ima moralnu obavezu prema zaštiti životne okoline. Hondina odlučnost da ispuni tu obavezu egzistira iz odluke donesene 1960. godine, kada je odlučeno da se proizvode samo 4-taktni motori uključujući tu i vanbrodske motore, vođeni saznanjem da četvorotaktni motor više pogoduje zaštiti okoline nego dvotaktni.

Tradicija i iskustvo

Prvi brodski motor GB30, Honda je proizvela 1964. godine, istovremeno proizvodeći četvorotaktni vanbrodski motor. Tačno 40 godina kasnije, 2004. godine, prodaja četvorotaktnih motora u odnosu na dvotaktne se povećala i zauzela više od 52 % udela na svetskom tržištu. U Evropi je prisutnost četvorotaktnih motora izraženiji (62,5% udela), sa tendencijom rasta na svetskom tržištu.

Osim tehnologije koja doprinosi zaštiti okoline Honda je uvela mnoge nove tehnologije po prvi put u industriji proizvodnje vanbrodskih motora.

VTEC, BLAST i NMEA 2000

VTEC
(Variabile Timing Electronic Control)
Elektronski kontrolisano dvostruko otvaranje ventila.

BLAST
(Boosted Low Speed Torque)
Sistem dodatne snage pri manjim obrtajima, doprinoseći vrlo jakom ubrzanju dajući plovilu poletno ubrzanje. Ovaj sistem anulirao je slabost četvorotaktnih motora pri startnom ubrzanju u odnosu na dvotaktne.

NMEA 2000
(National Marine Electronics Association)
Novi Hondini modeli imaju sistem spajanja na NMEA 2000 sistem. Ugrađena je mogućnost spajanja na instrumente koji imaju ugrađen međunarodni sistem NMEA 2000, tako da se preko GPS uređaja mogu pratiti parametri rada motora, kao što su potrošnja goriva, obrtaji motora i drugo.

Zašto Honda vanbrodski motori?

Postoji mnogo razloga zašto izabrati Hondine četverotaktne vanbrodske motore. U svetu performansi hondini potori su pouzdani, efikasni sa malom potrošnjom goriva. Honda je odgovorna za životnu sredinu. Naša reputacija pouzdanog motora nije samo legendarni pojam. To je dokazano.

 

Štitimo životnu sredinu

Honda je već dugo priznata kao lider u inovativnim tehnologijama dizajniranja da smanji uticaj na okolinu od strane svojih proizvoda. Uz poboljšanu učinkovitost goriva i smanjenom emisijom štetnih gasova, naši motori nisu drukčiji u tome.

 

 

logo honda

logo bodensee ultra

logo e spec ecology

Prednosti

Četverotaktni motori rade tiše, nude veću učinkovitost i iskorišćenost goriva kao i čistije sagorijevanje. S Hondom, vi dobijete u svakom pogledu više u poređenju sa drugim četverotaktnim motorima na vodi.

Tehnologija

Iskustvo u kombinaciji sa inovacijama. Honda motori nude naprednu tehnologiju i ekskluzivne novitete koje se ne mogu naći kod drugih vanbrodskih motora. Hondina tehnologija omogućava vam da imate više zabave sa manje goriva.

Tihi rad

Dobro je poznato da su Honda motori konstruisani sa osobinama tihog i mirnog rada. Trenutno su to najmirniji i najtiš četvorotaktni motori na vodi koji se mogu naći i kupiti na tržištu vanbrodskih motora.

 

logo

 

    Kontakt


Milana Vidaka 16a
Futog 21410
Srbija

E mail:
elkomarine@gmail.com

Telefoni:
+381 21 893 474
+381 64 112 7 119

 

    Radno vreme


Ponedeljak 08.30 - 16.30
Utorak 08.30 - 16.30
Sreda 08.30 - 16.30
Četvrtak 08.30 - 16.30
Petak 08.30 - 16.30

Subota - Zatvoreno
Nedelja - Zatvoreno

 

    Pratite nas


facebook   twiter   instagram   linkedin  

© 2018 All rights reserved
Dizajn Studio Digital , Novi Sad