honda marine

Honda vanbrodski motori

 

HONDA BF250

 

Novi Hondin motor BF250A uključuje srce Honda Marine tehnologija, kao i nekoliko dodatnih novih značajnosti. Honda BF250A vanbrodski motor dizajniran je kako bi predstavili Hondine tehnološke prednosti, operativne, i prednosti zaštite okoline. Novi dizajn:

Honda BF250 ", izgled odstupa od drugih Honda vanbrodski motora. U svom estetskom dizajnu je gladak i vitkiji. Kapa za BF250 izgleda oštrija, više profila u odnosu na prošle modele s hromiranim linijama prenosi snagu i brzinu novog modela.

Osim novog spoljašnjeg izgleda, novi BF250 ima uzbudljive nove boje, Aqua Marine Silver. Ova nova boja, uz uvođenje podebljano nove grafike i boje (crna) kombinacija je kako bi BF250 uistinu zaslužio svoj vodeći status, što je odraz vrhunskog kvaliteta dizajna.

Nova velika zapremina Motora:
Honda BF250 novi četvorotaktni motor je najsnažniji vanbrodski motor Honda u Marine programu. Novi 60 °, V6, 3.6l snažan, kompaktan, 24-ventila SOHC dizajn, osigurava vrhunske performanse, pouzdanost i trajnost koja se temelji na Hondinom inženjeringu. Ovaj dizajn omogućuje jednostavnu montažu, naročito kod više motora zajedno u paketu.

Za niske brzine rada, CAM režnjevi-bregovi, služe otvaranju i zatvaranju usisnih ventila. Ispod 4800 obrtaja u minuti ovaj CAM profil pruža dobar donji moment za snažno ubrzanje. Kad rad motora prelazi 4500 obrtaja u minuti, komandni modul aktivira hidraulični regulacijski ventil koji se pomera sihronizujući klip za zaključavanje sva tri roker ramena - poluge zajedno. Srednji režanj-breg za visoko dizanje CAM profila, drži usisne ventile otvorenim na duže vreme. Ovaj sistem mase velike brzine vazduha ulazi u motoru na ovoj brzini u komoru za sagorevanje te na taj način proizvodi više energije.

NOVO:
BF250 je u industriji vanbrodskih motora prvi, koji ima odvojena dva kruga vazduha (Honda podataka avgust 2011). Ovi vazdušni tokovi hlađenja daju svež vazduh za
(a) uvođenje – indukciju u motor i
(b) pod-hauba motora / komponente za hlađenje.

Novi direktni sistem usisa vazduha smanjuje temperaturu motora usisnog vazduha, povećava volumen vazduha u motor, i razvija više snage. Ovaj sistem usisa vazduha usmerava hladan vazduh iz gornjeg unosnog otvora, (uklanjajući bilo koju prisutnost vlage), a zatim ga indukuje u motor preko tela sistema gasa. Ovakav sistem omogućuje učinak hladnjaka te gušći vazduh za izgaranje ispod poklopca indukcijskog sistema u odnosu na dosadašnje konvencionalne sisteme.

Na pogonu radilice na vrhu je ventilator, koji uvlači vazduh za hlađenje kroz prednje otvore, te izbacujući vrući vazduh širom motora kroz otvor na vrhu poklopca motora. Korišćenjem ovog odvojenog sistema hlađenja, ne samo da se osigurao maksimalni učinak hlađenja u području motora, nego je i povezan na direktan unos vazduha.
Rashlađenim vazduhom pomaže se, da se proizvode više konjskih snaga i veći obrtni moment.

Honda marine Srbija

linija
MODEL BF 250 BF 250 BF 250
ČIZMA L XL XLC
START R R R
PALJENJE CDI CDI CDI
BROJ CILINDARA 6 6 6
ZAPREMINA MOTORA 3583 3583 3583
BROJ VENTILA 24 24 24
HLAĐENJE V V V
SNADBEVANJE GORIVOM I I I
REZERVOAR (lit) ----- ----- -----
ALTENATOR (12V) 60A 60A 60A
TRIM EH EH EH
TILT EH EH EH
VISINA ZRCALA 508 635 762
TEŽINA (kg) 272 278 282

LEGENDA
S - kratka osovina
L - duga osovina
XL - ekstra duga osovina
XXL - ekstra ekstra duga osovina
H - manuelno, R - elektro starter
CDI - tiristorsko paljenje
V - vodeno, A - vazdušno
K - karburator, I - injection
M - mehanički, H - hidraulički, EH - elektrohidraulički
Dinarska protivvrednost se utvrđuje prema srednjem kursu NBS.

 

linija

Zaštita životne sredine

Zahvaljujući tehnologiji koja doprinosi zaštiti okoline i novim tehnologijama koje je Honda po prvi put uvela u proces proizvodnje vanbrodskih motora, Honda se pozicionirala na vodeće mesto svetske proizvodnje četvorotaktnih vanbrodskih motora. Hondina tehnologija i kvalitet garantuju kupcu sigurnost i uživanje na vodi.

Kao najveći svetski proizvođač motora Honda ima moralnu obavezu prema zaštiti životne okoline. Hondina odlučnost da ispuni tu obavezu egzistira iz odluke donesene 1960. godine, kada je odlučeno da se proizvode samo 4-taktni motori uključujući tu i vanbrodske motore, vođeni saznanjem da četvorotaktni motor više pogoduje zaštiti okoline nego dvotaktni.

Tradicija i iskustvo

Prvi brodski motor GB30, Honda je proizvela 1964. godine, istovremeno proizvodeći četvorotaktni vanbrodski motor. Tačno 40 godina kasnije, 2004. godine, prodaja četvorotaktnih motora u odnosu na dvotaktne se povećala i zauzela više od 52 % udela na svetskom tržištu. U Evropi je prisutnost četvorotaktnih motora izraženiji (62,5% udela), sa tendencijom rasta na svetskom tržištu.

Osim tehnologije koja doprinosi zaštiti okoline Honda je uvela mnoge nove tehnologije po prvi put u industriji proizvodnje vanbrodskih motora.

VTEC, BLAST i NMEA 2000

VTEC
(Variabile Timing Electronic Control)
Elektronski kontrolisano dvostruko otvaranje ventila.

BLAST
(Boosted Low Speed Torque)
Sistem dodatne snage pri manjim obrtajima, doprinoseći vrlo jakom ubrzanju dajući plovilu poletno ubrzanje. Ovaj sistem anulirao je slabost četvorotaktnih motora pri startnom ubrzanju u odnosu na dvotaktne.

NMEA 2000
(National Marine Electronics Association)
Novi Hondini modeli imaju sistem spajanja na NMEA 2000 sistem. Ugrađena je mogućnost spajanja na instrumente koji imaju ugrađen međunarodni sistem NMEA 2000, tako da se preko GPS uređaja mogu pratiti parametri rada motora, kao što su potrošnja goriva, obrtaji motora i drugo.

Zašto Honda vanbrodski motori?

Postoji mnogo razloga zašto izabrati Hondine četverotaktne vanbrodske motore. U svetu performansi hondini potori su pouzdani, efikasni sa malom potrošnjom goriva. Honda je odgovorna za životnu sredinu. Naša reputacija pouzdanog motora nije samo legendarni pojam. To je dokazano.

 

Štitimo životnu sredinu

Honda je već dugo priznata kao lider u inovativnim tehnologijama dizajniranja da smanji uticaj na okolinu od strane svojih proizvoda. Uz poboljšanu učinkovitost goriva i smanjenom emisijom štetnih gasova, naši motori nisu drukčiji u tome.

 

 

logo honda

logo bodensee ultra

logo e spec ecology

Prednosti

Četverotaktni motori rade tiše, nude veću učinkovitost i iskorišćenost goriva kao i čistije sagorijevanje. S Hondom, vi dobijete u svakom pogledu više u poređenju sa drugim četverotaktnim motorima na vodi.

Tehnologija

Iskustvo u kombinaciji sa inovacijama. Honda motori nude naprednu tehnologiju i ekskluzivne novitete koje se ne mogu naći kod drugih vanbrodskih motora. Hondina tehnologija omogućava vam da imate više zabave sa manje goriva.

Tihi rad

Dobro je poznato da su Honda motori konstruisani sa osobinama tihog i mirnog rada. Trenutno su to najmirniji i najtiš četvorotaktni motori na vodi koji se mogu naći i kupiti na tržištu vanbrodskih motora.

 

logo

 

    Kontakt


Milana Vidaka 16a
Futog 21410
Srbija

E mail:
elkomarine@gmail.com

Telefoni:
+381 21 893 474
+381 64 112 7 119

 

    Radno vreme


Ponedeljak 08.30 - 16.30
Utorak 08.30 - 16.30
Sreda 08.30 - 16.30
Četvrtak 08.30 - 16.30
Petak 08.30 - 16.30

Subota - Zatvoreno
Nedelja - Zatvoreno

 

    Pratite nas


facebook   twiter   instagram   linkedin  

© 2018 All rights reserved
Dizajn Studio Digital , Novi Sad